خبرهای داغ:
به همت گردان امنیتی_رزمی امام علی(ع) استان قزوین صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهید داود خلیلی، شهید نوجوان قزوینی   

به همت گردان امنیتی_رزمی امام علی(ع) استان قزوین، با خانواده شهید ‌دفاع مقدس شهید والامقام داوود خلیلی دیدار و از آنها دلجویی شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۹۸۰
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، به همت گردان امنیتی_رزمی امام علی(ع) استان قزوین، با خانواده شهید ‌دفاع مقدس شهید والامقام داوود خلیلی دیدار و از آنها دلجویی شد.

این دیدار در منزل مادری شهید و با حضور برادر بزرگوار وی انجام شد. شهید داود خلیلی با وجود سن کم در جبهه های جنگ حضور پیدا کرد و بر سر اعتقاد خود ایستاد.

در این دیدار که یزدی پور و جمعی از بسیجیان و پاسداران سپاه استان قزوین حضور داشتند، مادر شهید خلیلی به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش و نحوه به جبهه رفتن این شهید گرانقدر پرداخت. 

گفتنی است؛ شهید داود خلیلی، نوجوان ۱۳ ساله بسیجی بود که در جبهه حضور یافت و هفتم اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید.

پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۷۵ پس از تفحص در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده شد.

در بخشی از وصیت نامه شهید داود خلیلی، این شهید نوجوان آمده است؛ 

من، این راه را با دل و جان خریدم

مادر جان! هر شب پنجشنبه با پدر به دعای کمیل بروید؛ به رزمندگان کمک کنید و به دیدار مجروحین جنگ بروید و با آن‌ها دیدار نمایید؛ به خانواده‌ی شهدا سر بزنید و در تشییع جنازه شهدا شرکت کنید و به نماز جمعه بروید.

مادر جان! صبر تو باید مثل صبر حضرت زینب(س) باشد؛ اگر شما برای من گریه کنید، مثل این است که فرزندتان از شما دور شده است.

من این راه را با دل و جان خریدم تا ملت اسلامی ایران با راحتی و با وحدت کلمه‌ خود، مشتی به دهان آمریکا و دیگر دوستان او بزنند.

مادر جان! می‌خواهم با خانواده‌ی شهدای جنگ تحمیلی -این برادران غیور سپاه پاسداران و بسیج مردمی و ارتش که به جنگ با دشمنان شتافتند- دیدار داشته باشید.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها